Termeni și condiții de închiriere

Termeni și condiții de închiriere

CONDIȚII GENERALE DE ÎNCHIRIERE

1. CONDIȚII ȘOFER

Pentru a inchiria o masina de la VIA RENT A CAR,CLIENTUL trebuie să detina permis de conducere national sau international, valabil de minim 1 an si să prezinte documentul de identitate și un card bancar de credit, valabile și emise pe numele lui.

Clientul este direct raspunzator pentru obtinerea si detinerea tuturor documentelor necesare, incluzand, dar fara a se limita la permisul de conducere, din care sa reiasa dreptul de a circula pe drumurile publice din Romania cu autoturismul inchiriat, VIA RENT A CAR fiind exonerat de orice raspundere in acest sens.

Pentru a închiria si a conduce un autoturism în condițiile standard, vârsta minimă obligatorie este de 25 ani. De asemenea,atat șoferul principal cât și șoferii suplimentari, obligatoriu trebuie să dețină un permis de conducere valid,cu o vechime de cel puțin 12 luni.

VIA RENT A CAR inchiriaza un autoturism persoanelor cu vârsta mai mică de 25 de ani (minim 19 ani )în următoarele condiții:

  • clientii și șoferii suplimentari a caror varsta este cuprinsa intre 19 si 25 ani vor plati o taxa de "Sofer tanar" de 30 euro/zi de inchiriere. Cei care au vasta mai mare de 25 ani nu vor plati aceasta taxa.

2. PLATA SI  REZERVAREA AUTOTURISMULUI:

Tarifele sunt stabilite și exprimate în Euro/zi și includ: TVA, asigurare RCA (Asigurarea de răspundere civilă auto), Rovinieta, Asistență Rutieră cu acoperire națională, revizia si întreținerea Autoturismului, anvelope in functie de sezonalitate, suport tehnic .

Tariful nu include: costul carburantului, taxele de drum, orice amenzi primite pentru incalcarea regulilor de circulatie pe drumurile publice si a legislatiei nationale in vigoare, taxe de trecere a podurilor, taxe de stationare in aeroporturi etc. Plata acestor sume revine in sarcina clientuluiI.

 Plata integrală se poate face în avans, prin transfer bancar si prin website-ul www.viarentacar.ro  sau în momentul semnării Contractului de închiriere prin cărti de credit (VISA, MASTERCARD), în RON (pentru Romania) , calculat la cursul de schimb de vanzare al Unicredit Bank + 2% din ziua efectuării plătii.

O rezervare plătită în avans, prin transfer bancar sau cu un card (VISA, MASTERCARD) pe acest website, se poate anula în următoarele condiții:

  1. ) Dacă data și ora de ridicare a mașinii este mai mare de 48h față de data anulării, se va rambursa  în contul clientului întreaga sumă plătită în avans (in maxim 365 zile lucratoare), minus 40 de euro. Cei 40 de euro reprezintă comisioanele bancare + costurile logistice de închiriere. 
  2. ) Dacă data și ora de ridicare a mașinii este mai mică de 48h față de data anulării, suma plătită în avans nu se returnează. Clientul va primi un credit voucher pentru întreaga sumă pe care îl va putea folosi la o viitoare rezervare. 

Toate anulările rezervărilor plătite în avans prin transfer bancar se vor anunța în scris la adresa de e-mail  hello@viarentacar.ro .

Rezervarea va fi confirmată pentru o clasă/categorie de autoturism și nu pentru un autoturism anume. VIA RENT A CAR nu poate garanta o anumită marcă, model, motorizare sau culoare a Autoturismului.

3. LIVRARE/RETURNARE AUTOTURISM:

Autoturismul inchiriat de la VIA RENT A CAR va fi predat cu o copie conforma cu originalul privind talonul,  pentru a preveni savarsirea de infractiuni.

VIA RENT A CAR se angajeaza sa puna la dispozitia oricaror institutii ale statului, la cerere, talonul in original, in cel mult 48 ore.

Autoturismul se livrează în stare bună de funcționare, curat, fără defecțiuni și fără avarii ale caroseriei sau interiorului, altele decât cele evidențiate în procesul verbal de Livrare/Returnare Autoturism.

Clientul ia la cunoștință și verifică starea Autoturismului înaintea semnării Contractului de Inchiriere, iar orice fel de reclamații privind starea acestuia se vor face obligatoriu la Livrare și vor fi consemnate în procesul verbal de Livrare/Returnare Autoturism, la secțiunea “Livrare”, clientul fiind direct si integral raspunzator pentru orice daune care nu au fost menționate, si care au aparut in perioada cat masina a fost utilizata de acesta.

Clientul se obligă să returneze Autoturismul împreună cu toate documentele primite, cheile, accesoriile și echipamentele în bună stare (cf procesul verbal de livrare/returnare)), la locul și data stabilte în Contractul de Inchiriere.

 La o întârziere mai mare de 2 ore față de momentul specificat pentru returnarea Autoturismului în Contractul de Inchiriere, LOCATORUL își rezervă dreptul de a informa Poliția despre furtul Autoturismului, excepție facand cazul în care clientul anunta VIA RENT A CAR despre dorința sa de a prelungi perioada de închiriere.

 În cazul in care returnarea  Autoturismului are loc pe timp de noapte sau murdar, când identificarea eventualelor daune este imposibilă, garanția se deblochează în termen de 3 zile lucrătoare, după ce LOCATORUL a avut la dispoziție toate condițiile pentru a inspecta Autoturismul. Clientul isi asuma responsabilitatea pentru eventualele daune produse pe perioada de locatiune pana ce fisa de returnare este emisa. Clientul este responsabil pentru autoturism pana in momentul in care procesul de verificare a fost incheiat. Procesul de verificare se incheie cu semnarea fisei de returnare a autoturismului de ambele parti. Daca clientul rfuza semnarea documentului, acesta va fi responsabil pentru daunele identificate in urma verificarii.

 Livrarea si Returnarea autoturismului va fi realizata in timpul programului de lucru VIA RENT A CAR (Luni-Vineri, 09:00 AM – 18:00 PM). In cazul in care Livrarea sau Returnarea are loc in afara acestor ore sau in timpul zilelor stabilite ca sarbatori legale se va percepe o taxa suplimentara de 25 euro pentru orice actiune de Livrare sau Returnare in afara orelor de program sau pentru Livrarea sau Returnarea in timpul zilelor stabilite ca sarbatori legale.

In cazul in care Vehiculul prezinta daune la returnare este obligatoriu sa prezentati urmatoarele documente:

  • un proces verbal eliberat de Politie si autorizatie de reparatie (in caz de accident sau dauna cu tert identificat, fie ca sunteti responsabil sau nu);
  • copie a permisului de conducere;
  • copie ale actelor de identitate;
  • copie a asigurarii RCA;
  • copie a talonului auto al tertei parti implicate.

In caz contrar, asigurarile complementare si serviciile suplimentare de protectie, eventual incheiate, sunt inaplicabile si veti raspunde pentru toate prejudiciile care va sunt imputabile, in special cele suferite de Vehicul, in limita valorii de piata a Vehiculului, la care se adauga cheltuielile si costurile legate de transportul si imobilizarea acestuia, dar si despagubiri ce acopera prejudiciul cauzat eventual unei terte parti.

4. UTILIZAREA AUTOTURISMULUI:

  1. Clientul își asumă  raspunderea totală (financiară, civilă și penală) pentru nerespectarea condițiilor stipulate în Contractul de Închiriere.
  2. Clientul se angajează să conducă Autoturismul respectând toate dispozițiile legale privind conducerea unui autoturism pe drumurile publice si accepta că Autoturismul nu va fi utilizat:

 

  1. ) în contravenție cu regulile de trafic, vamale, legale etc;
  2. ) pentru transport de pasageri sau orice fel de marfă contra unei remunerații sau pentru a împinge sau a remorca orice alt vehicul, remorcă sau alt obiect;
  3. ) în timp ce șoferul Autoturismului este sub influența alcoolului, drogurilor sau oricăror alte substanțe interzise;
  4. ) în orice fel de cursă, test, concurs, în off-road, ca autoturism școală sau la activități vânătorești sau în orice activitate ilegală;
  5. ) pe drumuri semnalizate ca fiind inchise circulatiei publice, încărcat peste sarcina maximă admisă sau peste numărul maxim de  pasageri, specificate în talonul mașinii;
  6. ) în orice fel de activitate ilegala;
  7. ) în zone inundate sau la traversarea unor  cursuri de apă;
  8. ) altfel decât conform instrucțiunilor și recomandărilor producătorului  Autoturismului pe care clientul le primeste la livrarea acestuia.

 Autoturismul va fi folosit exclusiv pe teritoriul Romaniei, trecerea graniței fiind interzisa.

 Autoturismul nu poate fi condus decât de semnatarul Contractului de Închiriere sau numai de o persoană specificată în Contractul de Închiriere și autorizată de către VIA RENT A CAR.

 În caz de defecțiune, reparația mașinii trebuie făcută de către un service autorizat desemnat de LOCATOR, numai cu știința, acordul si in baza instrucțiunilor LOCATORULUI.

Clientul nu poate sub nici o condiție să vândă, închirieze sau să garanteze cu Autoturismul.

În caz de accident/incident sau defecțiune, clientul are la dispoziție numărul de telefon pentru Asistență Tehnică regasit in contract și se obligă a informa fără întârziere LOCATORUL, care îi va oferi instrucțiunile necesare.

5. ASIGURĂRI SI RESPONSABILITĂȚI:

Autoturismul este asigurat pentru daune cauzate terților pe perioada menționată în Contractul de Închiriere.

Asigurarea personală a clientului, a pasagerilor, a bagajelor sau a oricăror bunuri nu face obiectul Contractului de Închiriere si nici nu este acoperita de asigurarea Autoturismului. LOCATORUL nu raspunde de niciun prejudiciu sau deteriorare ale celor de mai sus.

Garantia se poate constitui ca o fransiză la asigurare pentru situatiile in care se produc riscuri asigurate din vina clientului.  Clientul este responsabil și trebuie să plătească toate daunele, costurile și/sau pierderile dacă șoferul se află sub influența alcoolului sau al drogurilor, si dacă nu s-a respectat oricare din condițiile prezentului Contract, precum și în cazul în care nu prezintă documentele necesare eliberate de Poliție (în caz de furt, accident sau orice alt incident).

In cazul in care autoturismul nu se returneaza in 24 de ore de la data specificata in Contract fara aprobarea scrisa din partea Locatorului, Clientul se obliga sa plateasca inchirierea autoturismului pana la data recuperarii sau returnarii acestuia, sa achite toate cheltuielile Locatorului pentru recuperarea autoturismului si o taxa de administrare de 1500 euro. Dupa momentul prevazut in prezentul Contract pentru returnarea vehiculului plus o ora, nici o asigurare nu mai este valabila.

6.GARANTIA

La semnarea Contractului de Închiriere, clientul trebuie să blocheze  o Garanție pe un card de credit pe numele sau .

Suma blocată  cu titlu de  Garanție se stabilește în funcție de autoturismul rezervat, evidențiată în confirmarea de rezervare și în Contractul de Închiriere, clientul este informat cu privire la valoarea  Garantiei anterior semnarii Contractului de Închiriere.

Pachete de asigurare:

  1. ''Asigurare PLUS'' poate fi achizitionat la tariful mentionat in rezervare si in contract si reprezinta un angajament optional al clientului prin care acesta:
  • isi reduce resposabilitatea financiara la 0 in caz de dauna din propria vina sau din vina unui autor necunoscut, cu conditia de a respecta prodecura in caz de avarie/dauna
  • beneficiaza de auto de inlocuire in maxim 24 ore, cu conditia de a respecta prodecura in caz de avarie/dauna
  • beneficiaza de asistenta rutiera, cu conditia de a respecta prodecura in caz de avarie/dauna
  • isi reduce valoarea garantiei la valoarea de 50 euro.
  • beneficiaza de limita de  200 km/zi, depasirea se taxeaza cu 0.2euro fara tva/km depasit

       2. ''Fara Asigurare''

  •  resposabilitatea financiara variaza intre 800 euro si 2800 euro, in functie de model auto.
  • se taxeaza un cost suplimentar pentru auto de inlocuire in maxim 48 ore, si trebuie respectata prodecura in caz de avarie/dauna
  • se taxeaza un cost suplimentar pentru asistenta rutiera,  si trebuie respectata prodecura in caz de avarie/dauna 
  • obligativitatea ca plata pentru garantie sa fie efectuata cu un card de credit, valabil si pe numele clientului
  • beneficiaza de limita de  65 km/zi,  depasirea se taxeaza cu 0.2euro fara tva/km depasit

      Situatiile care nu sunt acoperite de ''Asigurare PLUS'' sau ''Fara Asigurare''

a) A condus sub influenţa alcoolului, drogurilor sau oricăror alte substanţe interzise de lege;

b) Nu a oprit autoturismul IMEDIAT după producerea unui accident/incident provocând daune/avarii suplimentare acestuia;

c) În caz de accident, nu a anunţat organele de Poliţie sau alte organe abilitate și nu a obţinut documentele enumerate în procedura de avarie/dauna

d) Nu a anunţat în maxim 12 ore LOCATORUL despre evenimentul rutier produs şi nu a completat la returnarea autoturismului declaraţia pe proprie răspundere privind împrejurările producerii accidentului/incidentului;

e) A utilizat autoturismul în scopuri ilicite/ilegale, cum ar fi contrabanda, transportul ilegal de articole sau bunuri, furtul, etc;

f) A condus autoturismul cu sarcina depăşită, a folosit autoturismul pentru împingerea sau remorcarea altor vehicule, remorci sau a altor obiecte sau a transportat persoane peste capacitatea maximă a autoturismului, contrare certificatului de înmatriculare;

g) A condus autoturismul pe drumuri nemarcate pe Harta Oficială a României, neasfaltate sau accidentate (forestiere), pe drumuri închise circulației publice, în zone inundate sau la traversarea unor cursuri de apă, rezultând daune/avarii produse autoturismului închiriat;

h) A utilizat autoturismul în concursuri, curse sau teste auto rezultând daune/avarii produse autoturismului închiriat;

i) A utilizat neadecvat (contrar specificațiilor producătorului) sau distructiv autoturismul, fapt ce a avut drept consecinţă o daună a motorului, a cutiei de viteze, a roţilor, a cauciucurilor sau a spaţiului interior al autoturismului;

j) În caz de furt al autoturismului, când nu predă către LOCATOR cheile şi documentele autoturismului, când nu predă dovada furtului (procesul-verbal) întocmită de către organele de Poliţie abilitate şi declaraţia pe proprie răspundere cu privire la împrejurările producerii evenimentului;

k) A condus în afara graniţelor şi teritoriului României, fără acordul prealabil în scris al LOCATORULUI;

l) A permis, cu voia sau fără voia sa, conducerea autoturismului de o persoană neautorizată de LOCATOR prin Contractul de Închiriere, demonstrat prin Documentele Oficiale întocmite de organele abilitate ca urmare a unui accident/incident;

m) A alimentat autoturismul cu alt carburant decât cel indicat de producător (notat în certificatul de înmatriculare) și evidențiat pe partea exterioară și interioară a capacului rezervorului, fapt ce atrage după sine obligația CLIENTULUI de a suporta integral costurile conform art. 8.9 al acestor Termeni și Condiții ;

n) A utilizat autoturismul pentru a face transport de persoane ( taxi si ride sharing), sau/si pentru prestari servicii de tip delivery.

În cazul în care CLIENTUL a achiziționat Serviciul Risc 0 și a produs o daună/avarie autoturismului inițial închiriat, la primirea unui autoturism de înlocuire va trebui să achite contravaloarea sau diferența Serviciului Risc 0, după caz, pentru noul autoturism primit, la tariful menționat în Contract, altfel LOCATORUL va bloca o Garanție standard aferentă clasei (categoriei) autoturismului rezervat.

 În cazul în care una sau mai multe dintre situațiile enumerate mai sus apar, CLIENTUL va fi răspunzător pentru autoturism cu cel puțin cu valoarea daunelor produse dar nu mai mult decât valoarea de piață a autoturismului dinainte de a fi avariat și va fi răspunzător pentru toate costurile aferente asistenței rutiere oferite de LOCATOR.

7. Asigurari EXTRA:

Asistență Rutieră Extinsă
Protecție – prin plata asigurării - Asistență Rutieră Extinsă, vă exonerați de plata cheltuielilor pentru asistența tehnică acordată mașinii 24/24, în caz de imobilizare a mașinii legată de:
               - pierderea cheii mașinii; 
               - închiderea mașinii cu cheia în interior; 
               - descărcarea bateriei ca urmare a neglijenței în utilizare;
               - alimentarea eronată cu carburant;
               - distrugerea anvelopelor. 
În cazul în care nu a fost achiziționată acestă asigurare suplimentară, și survine una dintre imobilizările prezentate mai sus se va achita de către client valoare integrală pentru Asistența Rutieră.

Excluderi - Asistența Rutieră Extinsă nu reduce răspunderea dumneavoastră financiară cu privire la consecințele imobilizării mașinii, la cheltuielile de reparare, la înlocuirea pieselor, la daunele și/sau furtul mașinii, pentru care răspundeți în orice caz. Asigurarea Rutieră Extinsă este valabilă exclusiv pe teritoriul României. Nu se aplică dacă imobilizarea mașinii se face în afara drumurilor publice.

Responsabilitate zero în cazul daunelor provocate lunetei mașinii
Protecție - prin acceptarea serviciului Asigurare lunetă, vă exonerați de răspunderea financiară în caz de daune cauzate lunetei mașinii (zgârieturi, ciobituri, spargere).
Excluderi - serviciul Asigurare lunetă nu reduce răspunderea dumneavoastră financiară cu privire la alte daune cauzate mașinii (în special plafonului panoramic și oglinzilor retrovizoare) sau la furtul mașinii, pentru care răspundeți în orice caz.

Responsabilitate zero în cazul daunelor provocate parbrizului mașinii
Protecție - prin acceptarea serviciului Asigurare parbriz, vă exonerați de răspunderea financiară în caz de daune cauzate parbrizului mașinii (zgârieturi, ciobituri, spargere).
Excluderi - serviciul Asigurare parbriz nu reduce răspunderea dumneavoastră financiară cu privire la alte daune cauzate mașinii (în special plafonului panoramic și oglinzilor retrovizoare) sau la furtul mașinii, pentru care răspundeți în orice caz.

Responsabilitate zero în cazul daunelor provocate anvelopelor mașinii
Protecție - prin acceptarea serviciului Asigurare anvelope, vă exonerați de răspunderea financiară în caz de daune cauzate anvelopelor mașinii (pană, anvelopă tăiată).
Excluderi - serviciul Asigurare anvelope nu reduce răspunderea dumneavoastră financiară cu privire la alte daune cauzate mașinii (jante tablă sau aliaj lovite sau zgâriate) sau la furtul mașinii, pentru care răspundeți în orice caz.

Responsabilitate zero în cazul daunelor provocate tapiseriei mașinii
Protecție - prin acceptarea serviciului Asigurare tapiserie, vă exonerați de răspunderea financiară în caz de daune cauzate tapiseriei mașinii (pete, murdărie excesivă, păr de animale, rupere, arsuri cu țigări).
Excluderi - serviciul Asigurare tapiserie nu reduce răspunderea dumneavoastră financiară cu privire la alte daune cauzate mașinii (centuri de siguranță taiate, bord auto pătat, reglajul scaunelor) sau la furtul mașinii, pentru care răspundeți în orice caz.

Responsabilitate zero în cazul daunelor provocate caroseriei  mașinii
Protecție - prin acceptarea serviciului Asigurare caroserie, vă exonerați de răspunderea financiară în caz de daune cauzate  caroseriei mașinii (zgârieturi fine pe suprafața oricărui element care nu necesită vopsire).
Excluderi - serviciul Asigurare caroserie nu reduce răspunderea dumneavoastră financiară cu privire la alte daune cauzate mașinii (orice altă situație care necesită revopsire și reparație) sau la furtul mașinii, pentru care răspundeți în orice caz.

8. AVARII, ACCIDENTE SAU FURT:

 In caz de accident/incident sau furt/tentativa de furt dovedit prin Document Oficial emis de autoritatile competente, clientul are urmatoarele obligati:

  1. ) Să nu abandoneze Vehiculul și să respecte legislația privind părăsirea locului accidentului.
  2. ) Să ia toate măsurile posibile pentru limitarea pagubelor.
  3. ) Să informeze fără întârziere Poliția localității în care a avut loc accidentul/incidentul pentru a constata accidentul/incidentului și pentru a executa procedurile legale.
  4. ) Să informeze LOCATORUL în legătură cu orice accident/incident produs, incendiu, furt sau tentativă de furt chiar dacă prejudiciul este doar parțial, la numărul de asistență disponibil NON-STOP în termen de 12 ore de la producerea accidentului/incidentului.
  5. ) Obținerea procesului verbal de constatare de la Poliție, Anexa 2 (pentru societatea de asigurări), precum și Autorizația de reparație (toate semnate de polițistul care a întocmit procesul-verbal de constatare și ștampila secției de Poliție).
  6. ) Să predea LOCATORULUI cheile și documentele vehiculului precum și documentele menționate mai sus (punctul e).
  7. ) Sa predea reprezentantilor VIA RENT A CAR la returnarea Autovehiculului Declaratia de accident/incident (disponibila in torpedoul Autovehiculului) completata conform realitatii cu privire la imprejurarile in care a avut loc incidentul cu Autovehiculul inchiriat. a avut loc.

9. TAXE/PENALITĂȚI

Prima oră de întârziere față de ora returnării este gratuită. Intarzierea cu mai mult de 1 oră se sanctioneaza cu echivalentul unei noi zile de închiriere.

Prețul de închiriere și de asemenea Garanția sunt calculate pe baza prețurilor puse la dispoziția clientuluiI în Contractul de Închiriere și vor fi plătite în avans la Livrarea Autoturismului. In cazul in care clientul dorește să prelungească perioada de închiriere, trebuie să obțină în avans aprobarea scrisă a LOCATORULUI și să plătească în avans prelungirea. În cazul în care CLIENTUL nu achită factura la data emiterii, acesta va achita penalități de 0, 5% din valoarea facturii pentru fiecare zi de intarziere.

Taxele de parcare, taxele de drum, amenzile sau orice alte taxe sunt suportate de catre client.

Combustibilul nu este inclus în prețul de închiriere. Clientul trebuie sa returneze Autoturismul cu aceeasi cantitate de combustibil cu care a fost livrat, evidențiată în Fișa de Livrare/Returnare Autoturism, în caz contrar va achita contravaloarea combustibilului lipsa plus o taxa fixă de realimentare in valoare de 20 €.

 Returnarea Autoturismului în stare excesiv de murdară se taxează cu 50€. Notiunea „excesiv de murdar” reprezintă situația în care Autoturismul necesită curățirea în detaliu a interiorului acestuia, adică mai mult decât procedura obișnuită de spălare.Exemple: tapițerie pătată, urme de noroi pe bord, scaune sau banchetă, etc.

Fumatul este interzis în autoturismele închiriate de la VIA RENT A CAR. În cazul în care Autoturismul este returnat cu dovezi că s-a fumat în interiorul acestuia, clientul va achita o penalizare in valoare de 150 Euro către VIA RENT A CAR.

 Alte taxe sau penalități: Pierderea cheilor = 400 €; Pierderea Documentelor = 200 €; Pierderea accesoriilor = 100 €; Pierderea placutelor de inmatriculare = 250 euro. In cazul in care Autoturismul nu este returnat in data si locatia stabilită în Contractul de Închiriere, LOCATARUL (CLIENTUL) va suporta în totalitate costurile de recuperare a Autoturismului. La costurile de recuperare se va adauga o taxă penalizatoare in valoare de 1500 €.

Pentru cazurile in  care se dovedeste ca autoturismul a fost utilizat pentru a face transport de persoane ( taxi si ride sharing), sau/si pentru prestari servicii de tip delivery, clientului i se va retine garantia si va suporta si o taxa penalizatoare in valoare de 5000 euro.

Pentru cazurile de dauna la anvelope si cauciucuri, in cazul in care este necesara inlocuire(sau reparatia), Locatorul va aplica, pe langa costul zilelor de imobilizare si a taxei de administrare a cazului, costul de 450 ron/anvelopa.

10.JURISDICTIE

Orice litigiu ce apare in timpul derularii Contractului de Închiriere si care nu va putea fi solutionat pe cale amiabila, va fi solutionat de catre instanţele competente.

Clientul este de acord că acest Contract de Închiriere este guvernat de legile in vigoare din România și orice actiune juridică se va desfășura în România.

11. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

VIA RENT A CAR va prelucra datele cu caracter personal puse la dispozitie de CLIENT inainte de sau pe parcursul derularii Contractului de Inchiriere, in conformitate cu legislatia ce se aplica in domeniul protectiei datelor cu caracter personal.

Categoriile de date pe care VIA RENT A CAR le prelucreaza privind clientul : informatii de contact (nume, prenume, adresa de domiciliu, adresa de e-mail, numar telefon), informatii de identificare (carte de identitate, pasaport, nationalitate, data nasterii, permis de conducere), informatii privind contul bancar, cardul de credit / de debit detinute.

Mai multe detalii privind modalitatea de prelucrare a datelor cu caracter personal transmise de CLIENT, a scopurilor aplicabile si a temeiurilor legale pot fi gasite in Politica noastra de Confidentialitate disponibila pe website-ul nostrum www.viarentacar.ro

In anumite situatii, CLIENTUL are dreptul de a se opune prelucrarii datelor personale care il privesc si sa solicite stergerea lor. Pentru mai multe detalii privind aceste drepturi dar si modalitatea lor de exercitate, va rugam consultati Politica noastra de Confidentialitate disponibila pe website-ul nostru www.viarentacar.ro


Rezerva

Completează formularul și vezi mașini disponibile pentru închiriat

Completând acest formular, ești de acord cu Politica de confidențialitate și cu Termenii și condițiile de utilizare .

Completând acest formular, accepți primirea de promoții și comunicări comerciale de la VIA.